Assalamualaikum. This is themyra land. :)FOLLOW | HOME
('Tiny Book #Amyra Imanie Story




Diary | Myself | Chatbox

result day !
Friday, 23 March 2012

Assalamualaikum . annyeong . 

hohoho . holla ladies and gentlemen . saya sihat . kamu sihat k ? if ill , nanana . cepat p jumpa dokter yah . huh . baru semalam saya balik dari rumah my pacik at ld . boring ouw saya  dsna . teda pa boleh d buat . aduih . on9 pun tidak bole . besa laa tue kn . teda bha BB dorg . jdi mna bole on9 kan . laen laa tadi law kita d jipun sana . ber koe d tengah bndar boleh juak tuh koe on9 \m/ . hahaha :D

okay . kemarin aku jalan maa kawn2 ku . seronok saya rasa . thanx kawan . love you . muahaha :* . dapat jalan n cita2 sama kamu sekejap pun saya rasa happy uda . bukan sllu kita boleh bersama . aiyuy . -____- saya rindu ouw sama kamu orang ! bila kita boleh jumpa lagi ya ?  ONE DAY .

anyway . pa2 pun yang terjadi pasnie , saya redha .



paipai fellas . saranghye :)



0@themyra (s)
OLD | NEW